Post by miparesesi on Mar 7, 2022 13:22:10 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Bendy in Nightmare Run IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange ressource ▞▞▞
▞▞▞ Bendy in Nightmare Run 2022 version ▞▞▞
Kan slet ikke spille i en p20 lite
Det er det højest vurderede spil, jeg nogensinde har vurderet, også kødfuldt læs venligst dette, hvad er hånden til på menuen en slags kodekombination eller ingen udstyrs våben-tilstand Fortæl os venligst, og når jeg er færdig med en handling, dukker en annonce op og derefter lyden mangler det er bare irriterende
Discord-servere markerede som bendy-in-nightmare-run | DISBOARD
Bendy in Nightmare Run آرکیڈ uvq
Hovedproblemet er lag, når det gør, er det 3 angreb, det halter og vil ikke lade mig undvige det, jeg var så tæt på at vinde sidste akt, men forsinkelse fik mig til at tabe.
Jeg kan virkelig godt lide dette spil, men det halter under et specifikt og almindeligt angreb (tre missillignende angreb), og jeg kan ikke komme af vejen. Det halter kun, når disse angreb sker, og intet andet tidspunkt. Jeg kan ikke komme igennem det første sæt akter
Et fantastisk spil overhovedet. Men min har nogle fejl siden sidste opdatering😟😟😟Jeg kan ikke gøre noget i menuen.😢😢
Kan du lide at lave nøjagtig det samme niveau igen og igen og igen? Så kan du måske nyde dette spil. Jeg vil også anbefale dig at prøve at se maling tørre og terapi.
Bendy in Nightmare Run Arkade jymn
YES!! IT'S TIME!! PRE-ORDER for "Bendy in Nightmare Run" now available for iOS!! (Game is free.. just means it will download when its released!)
Jeg kan virkelig godt lide det indtil videre, men spillet virker ikke, når jeg prøver at tilpasse nogen af karaktererne... Alt fryser og viser bare en tom skærm.
Dette spil har jeg et bendy legetøj, og jeg er vokset op med at elske det bendy legetøj, så selvfølgelig vil jeg vokse op med at elske et bendy spil, men problemet er, at jeg aldrig kommer til at spille bendy og blækmaskinen, så ja, det giver penge på min telefon så kan jeg ikke spille det så ja og så er der mere og så er der Boris i mørkets overlevelse og så kostede det også penge, så hvis der var et spil der var bendy at det ikke behøvede at være legepenge for at få brugt penge til at spille det selvfølgelig skulle jeg downloade det som fem
Bendy in Nightmare Run آرکیڈ uvq
Sonic The Hedgehog 4™ Ep. II 9+ - App Store
Jeg kan godt lide det generelle spil, men der er stadig et par fejl, der skal rettes. Et par eksempler er, når jeg åbner spillet, virker musikken og lyden, men efter 1 runde stopper den, det 2. eksempel er, når jeg stryger til venstre eller højre, bevæger karakteren sig ikke altid, når de skal. Også når skattekistemonsteret spytter 3 skud sand efter dig, er det nogle gange galt, og du er ikke i stand til at bevæge dig
Helt ærligt ville jeg give det 5* hvis ikke, fordi det første kapitel var uovertruffen på grund af forsinkelse (andre anmeldere nævner også forsinkelsen)
Bendy in Nightmare Run Аркаде frv
Jeg elsker dette spil, men når jeg går tur, halter det, når chefen laver de tre spytteangreb, det er det eneste problem, jeg har i øjeblikket
Jeg kan ikke engang starte gameplayet. Jeg spiller på en tablet, og når jeg prøver at trykke på akt-knappen, virker det ikke. Ingen af dem virker. Det eneste jeg kan gøre er at swipe. Jeg kan spille på en telefon, men ikke her. Ret venligst dette.
Det er et gratis spil med forbløffende kunst, der føles som om du er i en tegneserie fra 1930'erne. Der bør ikke være nogen klage. Det er 5 ⭐⭐⭐⭐⭐ stjerner for mig.
Virkeligt sjovt
Sød kunst, men buggy. Lyden genstartes ikke efter en annonce (som nogensinde er blevet kørt) uden en genstart. Niveau 3 ser ud til at være for meget i gang, og spillet går lidt i stå, når det tredobbelte brand-angreb sker. Uden disse fejl ville det være 4 stjerner
Jeg ville give dette spil 5 stjerner, hvis jeg var i stand til at spille det forbandede spil, men hver gang jeg stjernespillede spillet, bliver det ved med at indlæse og siger, at noget gik galt og genstarter
Fantastiske! Jeg nyder virkelig alt Bendy! Det er lidt ligesom Temple run eller Run sackboy Run, som jeg er uafgjort for med dette og RSBR, Great time passer! Absolut anbefale til alle!!
Jeg elsker dette spil, men der er et par fejl. For 1, efter at du har spillet et niveau, holder lyden op med at virke. Det halter også.
Jeg hader de konstante annoncer, der vises, og hver gang jeg ser det, bliver spillet halt
Yndig grafik, men kontrollerne er grusomme
Meget sjovt spil, mit eneste problem er, at nogle angreb forsinker spillet, hvilket gør det meget svært at undvige i tide.Andet end den tanke, fantastisk spil.
Fantastisk grafik og koncept. Elsker spillets stil. Kan ikke se om den halter eller er som den skal være, og i slutningen af niveauer mangler den næste knap og kan ikke fortsætte uden at trykke på alt i bunden, indtil den skifter til næste eller menu. Det tog mig et stykke tid at stoppe med at tvinge til at lukke spillet og opdage den trykkende bund af skærmen for at komme videre... pls FIX ... ellers fantastisk spil, der ser frem til flere niveauer
Det plejede at være fantastisk, nu halter det forfærdeligt, når der er en masse ting på skærmen, og jeg spiller i en helt ny Galaxy S10+. Du forkludrede spillet
Noir Chronicles: City of Crime Dobrodružné pqm
Der er en stor fejl, der ødelægger hele spillet. Hver gang den første boss laver sit tredobbelte angreb halter det, og jeg bliver ramt tonsvis. Ret venligst.
dårligt spil jeg kan ikke komme forbi bendy walks planken akt fire, fordi ved spidserne begynder jeg at halte😾😠
Bendy in Nightmare Run Аркади oag
Det var slemt, at det begyndte at fejle på punkter, så du dør, kontrollerne reagerer ikke til tider
Jeg elsker dette spil meget! På det seneste er jeg blevet MEGET bedre til spillet. Jeg elsker spillet, det eneste problem er, at når jeg slår en Act, forsvinder alle lyde og musik, og jeg er nødt til at genstarte min telefon for at høre den igen. Det sker kun hver gang jeg slår en Act, hvilket er trist, fordi jeg elsker musikken og sfx i spillet. Bortset fra det elsker jeg spillet! Ret venligst den fejl/fejl ting!
Det her er en app, der er lort
Bendy™ In Nightmare Run is an action-packed 'boss runner' for your Android device. Play as Bendy™, Boris the Wolf and Alice Angel as you swipe to jump,
Hej Team! Jeg kunne godt lide spillet, men der er et problem, at når en tilføjelse pop ups, stopper lyden og musikken, og når monsteret spilder noget ud af munden - når det spilder flere gange, bliver spillet haltet. Jeg har en bedre enhed til at spille dette spil, men disse er de problemer, jeg stod over for, mens jeg spillede dette spil. Det er det, bortset fra disse problemer, selve spillet er et mesterværk. Håber du snart løser problemet
Godt spil, men der er noget galt med min lyd, uanset om jeg taber eller vinder musikken, jeg prøvede at tænde for musikken igen, men det virkede ikke, kan du løse dette
Elsker kærlighed kærlighed således spil! grafikken er meget ren og pæn, jeg elsker cheferne og niveauerne! håber der kommer flere til i fremtiden
Det er meget sjovt, men JEG BESLAGDE DEN SIDSTE BOSS PÅ "Bendy Walks The Plank" OG BENDY BLIVER VEDRØRENDE AT GÅ RUNDT, SÅ NU SKAL JEG GØRE MIT BEDSTE FOR AT BESEJRE BOSSEN EN GANG TIL SÅ VENLIGST LØS DET OK !!!!! OG TAK
Alle understøttede spil til Android 90Hz og 120Hz i Play Butik
Forfærdelig! Jeg hader dette spil. Det er så svært at bevæge sig og hoppe.
Det er ok, men når de skyder mere end én, halter spillet, og jeg kan ikke bevæge mig
Kan stadig ikke trykke på nogen af knapperne i hovedmenuen. Dagbladene, der popup op, er klikbare, men derefter ingenting.
Ikke optimeret til realme XT. Super ramme falder ved akt III.
Det er ok, bortset fra det faktum, at når som helst og annonceafspilningen går lydene, og når Chester laver den multiple spytting, hvor du skal lave flere angreb på én gang, halter det ud, så du ikke kan undvige. Det giver ingen mening at spille, før det er rettet.
bedst til pausetid, det er virkelig svært at være rig for mig er den bedste ting nogensinde, og jeg elsker, hvordan den er baseret på at bøje blækmaskinen, selvom jeg ville ønske, at kontrollerne var en smule nemmere at håndtere, når man bevægede sig ud af det hurtige tempo.
Forfærdeligt fald i billedhastigheden sikrer, at du taber meget. . . Og ender med at se annoncer meget.
Jeg kan godt lide dette spil, men når den onde fyr spytter angreb ud, har spillet en tendens til at halte, hvilket forårsager problemer og kan føre til at miste niveauet. Hvis de løser de fejl, der gør det halter, ville det være meget bedre
Dårlig anmeldelse kun fra dårlig kontrol. Spillet stopper ofte med at genkende berøringsinput efter at have set annoncen. Også vil ofte gange bare ikke genkende touch input tilfældigt, eller udføre en anden handling end gestus input. Jeg vil trykke på skærmen for at kaste et våben, og Bendy vil hoppe eller skifte bane. Jeg vil stryge til venstre, og Bendy vil bevæge sig til højre eller hoppe. Jeg kan umuligt gennemføre et niveau uden skader på grund af disse sjuskede kontroller.